تاریخ انتشار:۱۷:۴۹ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: با نگاهی اجمالی به تعدد و نوع تصادفات در منطقه تنگ کناره به خوبی می توان دریافت که نقص ایمنی و عدم لحاظ شرایط استاندرد در این قسمت منجر به بروز این تصادفات می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

قاسم خشت‌زر-هر از گاه خبرهایی از بروز تصادف اعم از انحراف به چپ کامیون‌ها و کمرشکن ها جلوی پلیس راه یاسوج به گوش می رسد جدای از تصادفاتی که در این محل رخ می دهد و عکس و خبری از آنها منتشر نمی‌شود.

با نگاهی اجمالی به تعدد و نوع تصادفات در این منطقه به خوبی می توان دریافت که نقص ایمنی و عدم لحاظ شرایط استاندرد در این قسمت منجر به بروز این تصادفات می شود موضوعی که پلیس راه و راهداری به راحتی نباید از کنار آن گذشته و تدبیری برای رفع آن بیندیشند.

پلیس راه و ایست بازرسی پس از یک سراشیبی قرار گرفته اند، سراشیبی غیراستاندارد تنگ کناره و گردنه کولی کش که رانندگان ماشین آلات سنگین مجبور به ترمزهای متعدد هستند و هنگامی که به پلیس راه می رسند ترمز آنها یا عملکرد ضعیفی دارد یا کلا از کار می‌افتد و اینجاست که شرایط برای بروز تصادفی خطرناک و قیچی شدن و برخورد با عابرین جلوی پلیس راه فراهم می‌شود و رانندگان کامیون در بهترین شرایط مجبورند خطر مرگ را به جان بخرند تا جانی از هموطنان خود نگیرند.

اینک باید دید متولیان امر یعنی راهداری و پلیس راه می توانند تدبیری برای رفع این مشکل بیندیشند یا همچنان باید منتظر تصادفات بعدی چه بسا فاجعه بارتر باشیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.