تاریخ انتشار:۱۰:۲۵ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: در پی خشکسالی های اخیر، متاسفانه شهرداری دهدشت در آبیاری فضاهای سبز هنوز چمن ها و درختان را به شیوه غرقابی آبیاری کرده و حجم بسیار زیادی از آب هدر می رود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در پی خشکسالی های اخیر و تنش های آبی که فصول گرم سال در استان کهگیلویه و بویراحمد و مناطق گرمسیری به وجود می آید، اما متاسفانه شهرداری دهدشت در آبیاری فضاهای سبز هنوز چمن ها و درختان را به شیوه غرقابی آبیاری کرده و حجم بسیار زیادی از آب با سرازیر شدن به خیابان ها و معابر هدر می رود.

 

ساکنان شهر دهدشت روزانه شاهد سرازیر شدن آب در بلوار این شهر به سمت خیابان ها  هستند  آبی که بی وقفه به جای آبیاری چمن ها، معابر را آبیاری کرده و موجب هدر این مایه حیاتی می شود.

 

روزانه با گشت و گذار در سطح دهدشت شاهد آبیاری خیابان های و معابر به جای فضای سبز هستم.فضای سبز بر اثر بی تدبیری مسئول مربوطه آنچنان پر از آب می شود که هر انسانی  را یاد شالیزارهای برنج می اندازد با این تفاوت که بوی هیچ برنجی به مشامت نمی رسد و فقط صدای اب است که زیر چرخ خودروی عبوری از خیابان‌ به گوش می رسد.

 

این در حالی است که سال گذشته در جلسه شورای آب کهگیلویه، رئیس اداره منابع آب شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده نیز با اشاره به اینکه ۲۰ حلقه چاه مورد استفاده فضای سبز شهرداری است، گفت: این چاه ها بدون مجوز بوده و برای این موارد باید چاره ای اندیشیده شود.

در همین خصوص شهردار دهدشت گفت: متاسفانه مسئول و کارگر مربوطه  آب را در بلوارها و چمن ها باز و رها کرده که این وضعیت به وجود می آید.

 

نکویی زاده افزود: از زمان تصدی شهرداری دهدشت با جلساتی که گرفته شده خواهان اصلاح این شیوه آبیاری شده و در اینده نزدیک با تدابیر اندیشیده شده از اتلاف و هدر رفت اب جلوگیری خواهد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.