تاریخ انتشار:۱۰:۰۲ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بر ضرورت تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی وضعیت دامداری در این حوزه انتخابیه تاکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در دیدار صمیمی صنف دامداران کهگیلویه گفت: با توجه به مشکلات صنف دامداران نیاز است کارگروه ویژه‌ای از سوی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد برای حمایت همه جانبه از این صنف تشکیل و مشکلات آن‌ها در یک بازده زمانی مناسب پیگیری و برطرف شود.
حجت الاسلام سید محمد موحد افزود: می‌طلبد با توجه به وجود ظرفیت‌های دامداری کهگیلویه تدابیر لازم از سوی مسئولان استانی برای برطرف شدن مشکلات اندیشیده شود.
وی بر لزوم تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی وضعیت دامداری در کهگیلویه از سوی متولیان استانی تاکید کرد و گفت: این کارگروه پس از تشکیل، ظرف ۲ هفته باید مشکلات این حوزه را رصد کند و تصمیم لازم برای تامین زیرساخت‌ها، نهایی شود.
موحد تامین نشدن به موقع نهاد‌ها در شهرستان را از دیگر مشکلات صنف دامداران دانست و اظهار کرد: تامین نهاده در کمترین زمان ممکن باید مورد توجه قرار گیرد.
نماینده مردم کهگیلویه بر راه اندازی مجدد کارخانه شیر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه تاکید کرد و افزود: با تامین منابع مالی این طرح می‌تواند دوغ و شیر مورد نیاز این استان و حتی استان‌های همجوار را تامین کند.
موحد با اشاره به سوء استفاده دلالان از بعضی امتیازات حوزه کشاورزی و دامداری، عنوان کرد: باید کسانی که به آنان خدمت ارائه می‌شود به معنای واقعی دامدار یا کشاورز باشند.
شهرستان ۱۳۲ هزار نفری کهگیلویه با بیش از ۵۶ هزار هکتار زمین کشاورزی دارای ۴۱ واحد ماکیان با ظرفیت بیش از ۵۴۳ هزار قطعه در سال و ۹۳ طرح دامپروری ظرفیت مناسبی برای تولید گوشت قرمز و سفید استان دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.