تاریخ انتشار:۲۰:۵۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: روزی برای سرکشی به مدارس رفته بودیم تعدادی دانش آموز ایستاده بودند ما فکر می‌کردیم به حرمت ما ایستاده‌اند اما معلوم شد که اصلا صندلی ندارند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حسنعلی عزت‌خواه در نشست با خبرنگاران با اشاره به کمبود شدید تجهیزات در مدارس اظهار داشت: روزی برای سرکشی به مدارس رفته بودیم تعدادی دانش آموز ایستاده بودند و ما فکر می‌کردیم به حرمت ما ایستاده‌اند اما معلوم شد که اصلا صندلی ندارند.

وی عنوان کرد: سه هزار صندلی دانش آموز در شهرستان بویراحمد کم داریم که خوشبختانه مسئولان هم دست به کار شدند و با همت فرماندار 600 صندلی فراهم شد و امیدواریم که تجهیزات مورد نیاز فراهم شوند.

عزت‌خواه در خصوص تعداد معلمان بازنشسته و به کارگیری معلمان جدید در استان گفت: 700 نفر معلم بازنشسته می شوند و قریب به هزار نفر جایگزین آنها در طرح های مختلف از جمله طرح امین، ماده 28 و نهضتی ها و سایرین خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در خصوص کمبود فضای آموزشی نیز ادامه داد: خوشبختانه چند مدرسه در حال ساخت بوده و فضاهای نیمه تمام نیز در حال تکمیل شدن است.

عزت‌خواه در خصوص آسیب های اجتماعی در مدارس بیان کرد: نباید تربیت را فقط به مدرسه منوط کنیم بلکه از بارداری مادر تا مدرسه بوده باید همکاری میان خانه و مدرسه وجود داشته باشد تا تربیت واقعی شکل گیرد.

وی یادآور شد: حق معلم را نباید در کف خیابان بگیرند بلکه سلاح معلم منطق است معلم واقعی منطقی است و خوشبختانه دولت هم به فکر ارتقای معیشت آنها بوده و رتبه بندی را اجرا می‌کند معلم نباید وارد بازی‌های سیاسی و بازی معاندین شود.

عزت‌خواه در خصوص یکی از معلمین و مشکلاتی که پیش آمده بود، تصریح کرد: مسئولان سپاه بعد از ان قضیه با احترام برخورد کردند و ما نیز وارد قضیه شدیم و جا دارد از سردار خرمدل و سردار مصطفی مثنوی و سایر دست‌اندرکاران تشکر کرد.

وی در ادامه در خصوص حواشی چند وقت اخیر برای اداره کل آموزش و پرورش استان که گفته‌اند طایفه ای عمل می‌کند و به بازرسی هم شکایت کرده‌اند، گفت: انتصابات اخیر را نگاه کنید یکی از چرام و دیگری از باشت و از دهدشت بوده تاکنون انتصاب آنچنانی نداشتیم که ما را به انتصاب طایفه‌ای متهم می‌کند هرچند از انتصابات در آینده نزدیک بسیار خواهید شنید.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.