تاریخ انتشار:۱۳:۲۸ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: روستای گردشگری کمردوغ در چاروسا هفتمین آبشار ایران مشکل آب آشامیدنی دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

توجه و تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز روستاهای گردشگری یکی از ضروریات برای جذب گردشگران است.

روستای کمردوغ یکی از روستاهای زیبای بخش چاروسا بوده که در این روستا آبشاری زیبا و البته به تبع با آب فراوان وجود دارد اما اهالی این روستا از نعمت آب آشامیدنی محروم هستند.

در سال‌های گذشته خبرهای متفاوتی در خصوص کمبود آب آشامیدنی در این روستا درج شد و به دنبال آن هر چند آب و فاضلاب کمی کار انجام می‌داد اما نیمه کاره رها می‌کرد.

 عملیات احداث یک منبع آب پایین دست روستا در سال‌های گذشته آغاز شد اما بعد از چندین سال از آغاز آن همچنان نیمه کاره رها شده و مردم روستای هفتمین آبشار کشور همچنان به طور سنتی و با الاغ آب مورد نیاز منازل خود حمل می‌کنند.

روستای کمردوغ که در ایام نوروز یکی از روستاهای گردشگر پذیر استان بود، مردم برای آب آشامیدنی یا باید حتما از آب معدنی استفاده یا اینکه در پایین دست با دستان خود آب حمل می‌کردند که از این وضعیت سخت نگران بودند.

سعید پالار دهیار کمردوغ در این خصوص گفت: هر از چند گاهی پیمانکار پای کار آمده و پروژه فعال می‌شود و مجددا تعطیل شده و مردم روستا به شدت از این وضعیت نگران هستند.

وی تصریح کرد: مدیرعامل آبفا و مدیران شهرستان و بخش در چندین مورد قول دادند مشکل برطرف شود اما همچنان شاهد تعطیلی پروژه هستیم و مردم به وسلیه چارپا آب حمل می‌کنند که امیدواریم این مشکل برطرف شود.

روستای کمردوغ در ۱۴ کیلومتری شهر قلعه رئیسی در شهرستان کهگیلویه قرار دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.