تاریخ انتشار:۱۲:۵۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: مدير فرودگاه شهداي ياسوج از ثبت بيشترين آمار اعزام و پذيرش مسافر، ارسال و پذيرش بار و نشست و برخاست هواپيما در طول 27 سال اخير در اين فرودگاه خبر داد. به گزارش روابط عمومی فرودگاه شهدای یاسوج، عنایت انصاری فرد اظهار کرد: فرودگاه یاسوج در سال 1400 با انجام 484 سورتی پرواز، اعزام و پذیرش بیش از 22 هزار و 689 مسافر و نیز ارسال و پذیرش 165 هزار و 221 کیلوگرم بار رکورد جدیدی را برای خود به ثبت رساند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

وی تصریح کرد: فرودگاه شهدای یاسوج یکی از ۵ فرودگاه کشور است که در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ از رشد ۱۰۰ درصدی در هر سه شاخص پرواز- مسافر و بار برخوردار شده است.

مدیر فرودگاه در پایان اظهار امیدواری کرد: با عنایت به تصویب مرز هوایی این فرودگاه در هیات وزیران، با برقراری پروازهای بین المللی در سال ۱۴۰۱، وضعیت موجود را مجدد ارتقا دهیم و نقش بسزایی را در رشد و توسعه منطقه داشته باشیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار