تاریخ انتشار:۱۴:۵۳ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: فرماندار بویراحمد جزئیات، زمان و مکان اقامه نماز عید فطر امسال در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد را اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

شهرام مهدوی مطلق روز پنجشنبه در نشست هماهنگی اقامه نماز عید فطر امسال کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: اقامه این نماز در شهر یاسوج و دیگر نقاط استان با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی از سوی شرکت کنندگان است. 

وی افزود: تمامی شرکت کنندگان در آیین اقامه نماز عید فطر امسال در شهر یاسوج و سایر مناطق کهگیلویه و بویراحمد ملزم به استفاده از ماسک و جانماز و زیرانداز شخصی هستند. 

فرماندار بویراحمد بیان کرد: زمان آغاز اقامه این نماز در شهر یاسوج ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح بوده و مکان آن نیز میدان عدل است. 

مهدوی مطلق عنوان کرد: نماز عید فطر امسال در یاسوج به امامت آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه این شهر اقامه می شود. 

وی ابراز داشت: ۵۰۰ ایستگاه در مناطق شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد در روز عید فطر امسال برای جمع آوری فطریه در نظر گرفته شده و تمامی آنها نیز دارای مجوز رسمی و قانونی هستند. 

مهدوی مطلق از برپایی سه ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از شرکت کنندگان در نماز عید فطر امسال در شهر یاسوج خبر داد. 

منبع: ایرنا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.