تاریخ انتشار:۱۸:۵۹ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و امحاء مزرعه خشخاش پانصد بوته ای در اکبرآباد یاسوج خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

اسماعیل مسعودی کوشک اظهار کرد:  یک مزرعه کشت خشخاش کشف و امحاء شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: با ارائه ی گزارشی از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان، شناسایی و رصد اطلاعاتی آن در دستور کار پلیس و دستگاه قضایی استان قرار گرفت.

مسعودی کِوِشک در ادامه اظهار داشت: دستورات قضایی مقتضی به فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد و فرماندهی یگان امداد ابلاغ و با انجام هماهنگی‌های لازم، مزرعه خشخاش در اکبر آباد یاسوج کشف شد.

وی افزود: در این مزرعه بیش از پانصد بوته خشخاش کشت شده بود و با حضور مقتدرانه پرسنل خدوم ناجا و یگان امداد شهرستان امحاء و معدوم سازی انجام، و یک نفر متهم در همین ارتباط دستگیر، و جهت برخورد قانونی، پرونده ی قضایی تشکیل شد.

مسعودی کِوِشک معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن تقدیر از زحمات سبزپوشان ناجا و پرسنل یگان امداد شهرستان اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تا پایان سال و بصورت مستمر اجرا خواهدشد.

وی درپایان گفت:  از شهروندان گرامی استان کهگیلویه و بویراحمد محترم تقاضا داریم تا درصورت مشاهده ی چنین مواردی موضوع را جهت برخورد قانونی از طریق خط ارتباطی "سامد ک.ب" با شماره09172109773  گزارشات و مطالب خود را، به منظور بررسی، از طریق پیام رسان های مطرح بصورت محرمانه به دادستان عمومی و انقلاب ارسال، و یا به نیروی انتظامی اعلام کنید.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.