تاریخ انتشار:۲۲:۴۳ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: درخشان تقویت باورهای مردم را از ماموریت های مهم حوزه فرهنگ دانست و گفت: نسبت به منابع انسانی حوزه فرهنگ ظرفیت سوزی نخواهم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

امین درخشان» امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت که حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولین محلی این شهرستان برگزار شد، افزود: مسئله فرهنگ به عنوان عصاره زندگی جامعه بشری از اولویت‌های اساسی رشد و قدرت هر جامعه است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اقتصاد پویا، اقتدار نظامی و امنیت، استقلال و عزت ملی به پشتوانه فرهنگ غنی حاصل می‌شود، خاطرنشان کرد: بدون تردید رشد ترقی هر جامعه از مسیر فرهنگ تحقق می‌یابد.

 

وی با اشاره به سیاست دولت در جهت مردمی کردن حوزه فرهنگ، تصریح کرد: تقویت باورهای مردم از اولویت های جدی حوزه فرهنگ است.

 

درخشان در ادامه نهادینه کردن عدالت فرهنگی را از دیگر اولویت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح استان دانست و گفت: برای تحقق عدالت در حوزه فرهنگ تفاوتی بین مناطق استان نخواهیم گذاشت و مناطق کمتر برخوردار مورد توجه بیشتر است.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد زمینه‌های فرهنگی و هنری ارزشمندی در شهرستان باشت شکل گرفت که با توجه به پیشینه فرهنگی این شهرستان باید حمایت و تقویت شود.

 

وی تغییرات و جابجایی مدیران را یک روال عادی در نظام اداری دانست و بیان کرد: این تغییرات دلیلی بر ناتوانی مدیران قبلی نیست، بلکه برای نوسازی و تحرک جدید و پویایی سیستم اداری و ایجاد انگیزه لازم است.

 

درخشان با بیان اینکه به هیچ وجه دنبال سرمایه سوزی نیروی انسانی کارآمد در حوزه فرهنگ نیستم، افزود: اگر امروز همکاری مسئولیت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان را به دیگر همکار خود واگذار می‌کند حتماً از ظرفیت رئیس سابق در استان استفاده خواهیم کرد، کما اینکه مدیر فعلی به دلیل مشکلات خانواده درخواست و اصرار بر جابجایی خود داشتند، در حالی که که ما عجله ای برای تغییر وی نداشتیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از تلاش های ارزنده سیدعلی حسینی رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت قدردانی کرد و در چندین نکته مهم را در باب توصیه و انتظارات خود از پرویز مددی مدیر جدید عنوان کرد.

 

گفتنی است در این آئین از زحمات سید علی حسینی رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت تکریم و تجلیل و با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پرویز مددی از کارشناسان فرهنگی ارشاد اسلامی شهرستان گچساران به عنوان سرپرست جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت معرفی شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.