تاریخ انتشار:۲۲:۱۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: سرپرست واحد بهره‌برداری شماره ۴ گچساران گفت: خط لوله صادراتی شرکت نفت گچساران ایمن سازی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

با هدف نگهداری از تولید و حفظ محیط زیست، طرح ایمن‌سازی خط لوله ۲۶ اینچ صادراتی نفت، در واحد بهره‌برداری شماره ۴ گچساران، اجرا و با موفقیت به اتمام رسید.

رضا معین زاده گفت: خط لوله ۲۶ اینچ نفت صادراتی از ناحیه اتصال حلقوی استیل دچار نقص شده بود که برای حفاظت از تولید و پیشگیری از آلودگی محیط زیست به مدیریت عملیات اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله رفع نقص آن در دستور کار قرار گرفت.

او می گوید: با همکاری جمعی عملیات ایمن سازی این خط با رعایت اصول ایمنی، پس از دوازده ساعت کار و تلاش مستمر کارکنان و نیرو‌های متخصص این شرکت، اقدامات تعمیراتی بدون آلودگی محیط زیستی و حادثه، با موفقیت به پایان رسید.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران دومین تولید کننده نفت خام در مناطق نفت خیز جنوب است که راهبری عملیات تولید نفت و گاز را در گستره‌ای به وسعت چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و بوشهر بر عهده دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.