تاریخ انتشار:۲۲:۰۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد گفت: در شب قدر امدادگران جمعیت هلال احمر کهگیلویه جان جوان هفده ساله سقوط کرده از آبشار تنگ موگر را نجات دادند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید امان الله جهانبین در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با توجه به گزارش تلفنی با کشیک امداد و نجات جمعیت هلال احمر کهگیلویه مبنی بر سقوط جوان هفده ساله اهل روستای بی‌بی زلیخا از بخش سوق از ارتفاع آبشار تنگ موگر، بلافاصله یک تیم امداد و نجات از پایگاه امداد و نجات بین شهری شهید بهروز رضویان (فیلگاه) شهرستان کهگیلویه به محل حادثه اعزام شد.

وی بیان کرد: با توجه به صعب العبور بودن مسیر و پرشیب و صخره‌ای بودن محل حادثه و عبور از رودخانه مارون با وسیله پرخطر ((جره ))با تلاش و کوشش طاقت‌فرسای امدادگران ،مصدوم سقوط کرده از ارتفاع ۴ متری آبشار تنگ موگر که از ناحیه لگن ،کمر و گردن دچار آسیب شده بود را با همکاری نیروهای خدوم اورژانس روی تخته نجات فیکس و آتل بندی شده و بعد از ارائه کمک های اولیه تا رودخانه مارون حمل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مصدوم به وسیله جره از رودخانه مارون عبور داده شد تصریح کرد: فرد نجات یافته جهت انتقال به مراکز درمانی به آمبولانس اورژانس تحویل گردید.

جهانبین عنوان کرد: روستاوآبشار موگر یکی از جاذبه های دیدنی

کهگیلویه است که در بخش سوق این شهرستان واقع شده است.

 

وی گفت: امدادگران در این عملیات به دلیل نبود پل ارتباطی مجبور به جابه جایی با استفاده از وسیله ای به نام جره شدند که استفاده از آن در سال های گذشته موجب قطع شدن انگشت دست بسیاری از افراد شده است

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.