تاریخ انتشار:۱۷:۱۲ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: صبح امروز (پنجشنبه 1 اردیبهشت 1401) جلسه تودیع و معارفه رؤسای شعب بانک سپه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

صبح امروز (پنجشنبه 1 اردیبهشت 1401) جلسه تودیع و معارفه رؤسای شعب بانک سپه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این جلسه، حاتم علیرضانژاد معاون مالی و اداری بانک سپه اظهار داشت: امروز جلسه تودیع و معارفه همکاران عزیزمان است. این همکاران چندین سال در شعب زحمات زیادی را کشیدند.
با توجه به اینکه تصمیم اداره بازرسی بر این است در سراسر کشور است، کمیسیون هم بنا را بر این گذاشت که تعدادی از همکاران جابه‌جا شوند. ما هم در این ماه مبارک رمضان این کار را انجام می‌دهیم و امیدواریم همکارانمان در شعب بتوانند با ایجاد همدلی و تلاش مضاعف بتوانند بانک را به هدف اصلی آن برسانند.
وی گفت: ما می‌دانیم و شما هم شاهد هستید کمیسیون تصمیمی که می گیرد بنا بر مصلح  بانک است.
علیرضانژآد ادامه داد: همکاری است که چندین سال در شعبه‌ای چندین سال مانده است که باید جابه‌جا شود و با شعبه دیگری آشنا شود. شاید نکات ضعفی در شعبه دیگر وجود داشته باشد و بتواند آن ضعف‌ها را جبران کند.
معاون مالی و اداری بانک سپه کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: فقط خواستم این را بگویم اگر کمیسیون ما تصمیمی را می‌گیرد، بنا بر مصلحت است. این جابه‌جایی‌هاهم دستور مرکز بازرسی است و هم حراست منطقه و هم بنده و هم مدیر منطقه؛ ما چند نفر هستیم که این کمیسیون را اداره می کنیم. امیدوارم همکاران در پست‌های جدید بتوانند موفق و پیروز باشند.
سید علی مرتضوی رئیس حوزه حراست  مدیریت شعب بانک سپه منطقه در ادامه این نشست گفت: شاید برخی از افراد ناراحت شده باشند. اما ما بر اساس دستورالعمل‌های بانک تصمیم می‌گیریم و شخصی نیست. شبکه مالی و سازمان مالی ایجاب می‌کند هر سه سال یک بار همکارانی که در جاهای حساس هستند، بنا بر مصلحت‌هایی جابه‌جا شوند.
وی اضافه کرد: در این جابه‌جایی‌ها سعی می‌شود همکاری متضرر نشود. سعی شده هیچکسی تنزل پیدا نکند مگر با شرایط خاص.
عبدالواحد امیریان رئیس حوزه مدیریت شعب بانک سپه نیز اظهار داشت: از براداران عزیزم که در حوزه شماره یک خدمت کرده‌اند جناب آقای نجاتی و آقای دانشور که در جایگاه‌های جدید قرار می‌گیرند، تقدیر و تشکر می‌کنم.
وی گفت: همچنین تبریک عرض می‌کنم به جناب آقای پوررهنما؛ انشاالله بتوانند در این شعبه کاری کنند که شعبه در استان و کشور حرف اول را بزند.
وی افزود: برای آقای بهشتی عرض تبریک دارم. همچنین خیر مقدم عرض می‌کنم خدمت آقایان عزیزی و فرزانه و ورودشان به شعب حوزه شماره یک را تبریک عرض می‌کنم.
امیریان گفت: انشاالله بتوانیم در کنار هم با قدرت تمام به سر منزل مقصود برسیم.
 در ادامه این نشست، از فضل‌اله محمدی امجد تجلیل شد و جهت خدمت به مدیریت منطقه معرفی گردید همچنین به جای او مصطفی دهش رئیس شعبه شهدای یاسوج شد.
از حسینعلی فرزام کیش شعبه زاگرس یاسوج تجلیل شد و جهت ادامه خدمت رئیس شعبه معلم یاسوج شد.
از جمال نجات‌پور رئیس شعبه معلم یاسوج تقدیر شد و جهت ادامه خدمت رئیس شعبه زاگرس یاسوج شد.
از سهراب دانشوری رئیس شعبه بلوار تجلیل شد و جهت ادامه خدمت رئیس دایره خزانه و پول‌رسانی منطقه شد و به جای او شهرام پوررهنما رئیس شعب بلوار معاد گردید.
از ایوب عزیزی شعبه زاگرس تجلیل شد و جهت ادامه خدمت به سمت معاون شعبه بازار یاسوج معرفی شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.