تاریخ انتشار:۱۳:۴۷ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: با وصول خبر مردمي به سامانه "سامد ك.ب" و تلاش رئيس دايره ی اطلاعات كلانتري 11 ياسوج، گروهي كه با تصرف چندين قبضه اسلحه جنگي غير مجاز كلاش و تجهيزات نظامي بي سيم، اقدام به انتشار تصاوير قدرت نمايي در فضاي مجازي استان نمودند، شناسايي و با صدور دستورات قضايي ، تحت رصد اطلاعاتي قرار گرفتند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویر احمد  ، افرادی که اقدام به تهیه تصاویری از خود در حین حمل اسلحه و انتشار در فضای مجازی به قصد قدرت نمایی می کردند، با رصد قضایی و اطلاعاتی دستگیر شدند.

حمید نادریان معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن تشکر از چشمان تیزبین و اقدام به موقع آنان در ارسال گزارش به سامانه ی سامد، با اعلام این خبر، اظهار داشت: با وصول خبر مردمي به سامانه “سامد ك.ب” و تلاش رئيس دايره ی اطلاعات كلانتري 11 ياسوج، گروهي كه با تصرف چندين قبضه اسلحه جنگي غير مجاز كلاش و تجهيزات نظامي بي سيم، اقدام به انتشار تصاوير قدرت نمايي در فضاي مجازي استان نمودند، شناسايي و با صدور دستورات قضايي ، تحت رصد اطلاعاتي قرار گرفتند.

نادريان معاون دادستان مركز استان در پايان تصریح کرد: مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه مطلع باشند، اقدامات آنان در محيط عمومي فضاي مجازي استان، تحت اشراف كامل است و با مخلان امنيت رواني عمومي به شدت برخورد قانوني و بدون اغماض خواهد شد لذا اميدوارم اين پرونده به عنوان نمونه اي از اقدامات قضايي، براي افرادي كه همچنان سوداي تفاخر به اسلحه و انتشار تصوير اسلحه و خودنمايي با آن را دارند، عبرتي آموزنده باشد.

شهروندان گرامي استان كهگيلويه و بويراحمد مي توانند از طريق خط ارتباطي سامد ك.ب با شماره 09172109773 گزارشات و مطالب خود را جهت بررسي از طريق پيام رسان هاي مطرح بصورت محرمانه ارسال نمايند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین