تاریخ انتشار:۱۲:۰۹ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: سرپرست حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن هشدار به متخلفین تهیه و توزیع زغال گفت: با اشراف کامل اطلاعاتی و رصد چند روزه بزرگترین مافیای زغالگیری غیر مجاز در خارج از استان کشف و به مراجع قضایی معرفی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

"اسلام جاودان خرد" در این خصوص افزود: پس از کشف و امحاء ۲ کوره زغالگیری در شهرستان دنا طی سال جاری ، مامورین یگان حفاظت در آخرین روز از فروردین ماه، با رصد اطلاعاتی چند روزه یک گروه مافیای توزیع غیر مجاز زغال، موفق می شوند کارگاه زغالگیری آنان را کشف کنند .

وی ضمن تشکر از تلاش های مستمر و اشراف اطلاعاتی سه شبانه روز یگان حفاظت محیط زیست در کشف مافیای زغال آن هم خارج از استان اظهارکرد: مامورین یگان حفاظت با اشراف کامل اطلاعاتی و رصد ۳ شبانه روزی گروهای خرده فروشی زغال در داخل استان ، موفق شدند کارگاه عامل اصلی تهیه و توزیع آنان در خارج از استان را شناسایی و آن را کشف نمایند .

جاودان خرد تصریح کرد: ضمن هماهنگی با مقامات قضایی موضوع تشکیل پرونده و مسئول این کارگاه غیر مجاز به همراه مستندات برای اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شد .

به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از ادامه طرح برخورد با عاملین تهیه و توزیع کنندگان زغال غیر مجاز با چوب بلوط خبر داد و بیان کرد: این طرح با شدت در سطح استان ادامه دارد و طی سال جاری این سومین کوره زغال است که توسط یگان حفاظت محیط زیست استان کشف و امحاء شد.

منبع: ایسنا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.