تاریخ انتشار:۱۴:۲۶ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیر بنیاد علوی در دیشموک گفت:۳۰ مدرسه در سطح بخش دیشموک به وسایل هوشمند تجهیز شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

اسفندیار مختاری با اشاره به نیازمندی مدارس در خصوص تجهیزات هوشمند گفت: بنیاد علوی بخش دیشموک تاکنون مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تجهیزات هوشمند رایانه‌ای، برای مدارس خریداری کرده است.

او می گوید: تجهیزات هوشمند رایانه‌ای طبق نیازسنجی آموزش و پرورش در اختیار مدارس در دیشموک قرار می‌گیرد.

به گفته مدیر بنیادعلوی در دیشموک، این تجهیزات شامل ۲۵ دستگاه کامپیوتر، ۱۴ عدد چاپگر ساده، ۱۴ عدد پرینتر چندکاره و ۵ عدد ویدئو پروژکتور است.

مختاری با اشاره به تعمیر و مرمت مدارس توسط بنیاد علوی گفت: تاکنون اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان برای مرمت و بازسازی مدارس بخش دیشموک اختصاص یافت.

او می گوید: در این طرح تعداد ۱۶ مدرسه مرمت، رنگ آمیزی، بهسازی و محوطه سازی شده است.

حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک با اشاره به اختصاص تجهیزات آموزشی با کیفیت به مدارس به وسیله ی بنیاد علوی گفت: اختصاص این اقلام سبب تکامل آموزشی دانش آموزان و تجهیز معلمان مدارس به شیوه‌های تدریس نوین می‌شود.

جهانگیر اژدر رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک می گوید: خوشبختانه با این اقدام بنیاد علوی بخش از نیاز‌های آموزشی مدارس این منطقه برطرف شد و برخی از مدارس فاقد سیستم هوشمند آموزشی هوشمند و نیازشان رفع می‌شود.

او با اشاره به ضرورت تداوم روند هوشمند سازی مدارس توسط بنیادعلوی گفت: با اجرای این طرح عدالت آموزشی در خصوص هوشمند سازی مدارس انجام و دانش آموزان از کیفیت آموزشی برخوردار شدند.

رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک گفت: بخش دیشموک با کمبود فضای آموزشی در برخی از نقاط همچون شهر دیشموک و روستا‌های درغک، اسفندان، لاوه پاتل و دشتک مواجه است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.