تاریخ انتشار:۰۷:۵۳ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
رئیس اداره آب و فاضلاب شهری شهرستان باشت؛
عصر دنا: رئیس اداره آب و فاضلاب شهری شهرستان باشت در خصوص مشکل انتقال آب و تنش های آبی چند روستای باشت اظهار کرد: چاه لیراب چاه تلخ، که به روستاهای عنا، چاه تلخ، گوهرگان، عاشیری، دمیه آبرسانی می کند، این آبرسانی دو روز برای چند روستا و دو روز برای روستاهای دیگر انجام می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری شهرستان باشت در خصوص مشکل انتقال آب و تنش های آبی چند روستای باشت اظهار کرد: چاه لیراب چاه تلخ، که به روستاهای عنا، چاه تلخ، گوهرگان، عاشیری، دمیه آبرسانی می کند، این آبرسانی دو روز برای چند روستا و دو روز برای روستاهای دیگر انجام می شود.
رهام صادقی شامگاه دوشنبه (29 فروردین ماه 1401) گفت: لوله این چاه مربوط به 20 و 30 سال پیش و فرسوده است، 4 نقطه این لوله دچار سوراخ شده است.
صادقی اظهار کرد: هم امام جمعه و هم فرماندار و هم مردم چاه تلخ با بنده در تماس بوده اند و بنده نیز برای حل مشکل پیگیر موضوع هستم.
وی بیان کرد: از روز گذشته 7 صبح تا بعد ازظهر با جرثقیل در حال کار بر روی این چاه هستیم که فرماندار محترم شهرستان نیز از این چاه و وضعیت پیش آمده بازدید داشتند.
وی گفت: در سه ماه گذشته 3 بار پمپاژ این چاه سوخته است و هم برای لوله انتقال آب مشکلاتی به وجود آمده است.
صادقی با اظهار اینکه «لوله خط انتقال آب 8 اینچ چاه تلخ فرسوده است» بیان کرد: یا مشکل از چاه است و یا اینکه مشکل از لوله انتقال آب است که آب انتقال پیدا نمی کند.
صادقی گفت: طی امشب دلیل این عدم آبرسانی مشخص می شود و برای حل مشکل اقدام خواهد شد.
وی با اشاره به «تنش های آبی تابستان» اظهار کرد: مردم نگران نباشند ما تا رفع مشکل انتقال آب به روستاها پیگیر موضوع خواهیم بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.