تاریخ انتشار:۱۵:۵۲ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظورحمایت از تعاونی‌های مشکل دار استان ۱۹۱ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید مهدی میراب باشی در نشست با معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری گفت: بانک توسعه تعاون برای تحقق شعار سال عزم جدی دارد و با تمام توان از طرح های تولیدی و اشتغالزا حمایت می کند. 

او با اشاره به اقدامات این بانک در زمینه اشتغالزایی، گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۹۱ میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از تعاونی های مشکل دار و کمک به محقق شدن طرح های اشتغالزا در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می شود.

میراب باشی گفت: بانک توسعه تعاون برای ارائه خدماتی از قبیل پرداخت تسهیلات، صدور ضمانت نامه ها و ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی آمادگی کامل دارد.‌

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم در این نشست با تاکید بر اجرای هر چه سریع تر این تفاهم نامه، خواستار مساعدت و پذیرش طرح‌های تعاونی متقاضی تسهیلاتِ دارای شرایط قانونی شد.

واعظی نیز آمادگی خود را برای معرفی شرکت های تعاونی واجد شرایط اعلام کرد و گفت: طرح های تعاونی واجد شرایط و منتخب، تعاونی های مشکل دار و اشتغالزا با ظرفیت تولید بالا در اولویت پرداخت تسهیلات هستند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.