تاریخ انتشار:۰۷:۵۴ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: عملیاتی نشدن وعده مسئولان در بحث جاده روستای چندار دیشموک پس از گذشت چندسال، گله مندی مردم این منطقه را درپی داشت .
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

نبود راه‌  ارتباطی مناسب در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهمترین مطالبه ساکنان روستائیان بوده که در  دولت‌های گذشته تا به امروز مغفول مانده و همین عامل سبب عدم توسعه نیافتگی استان شده است.

عملیاتی نشدن وعده مسئولان در زیرسازی جاده روستای چندار  منطقه دیشموک پس از گذشت چند سال موجب گله مندی و ساکنان  شده است.

روستای چندار از توابع بخش دیشموک بوده که از ابتدایی ترین امکانات اولیه یعنی جاده ارتباطی مناسب  محروم بوده و اهالی این روستا و از مسئولان خواستار رفع این سریع‌تر مشکل و عملی کردن قول و وعده های داده شده هستند.

یکی از اهالی روستا گفت: در  سال ۱۳۹۹ قرار بود که سه کیلومتر از راه ارتباطی روستا آسفالت شده اما  به دلیل بی توجهی مسئولان  تاکنون این کار انجام نشده است

وی با اشاره به اینکه ۵ دهنه پل در این جاده نیمه کاره رها شده است افزود: از استاندار استان، فرماندارشهرستان و مسئولان اداره راهداری خواستار توجه به این جاده و رفع مشکلات تردد در این مسیر هستیم.

بخشدار دیشموک نیز با اشاره به جاده ۲۴ کیلومتری دیشموک به قلعه رئیسی، گفت: نداشتن روکش آسفالت این مسیر و وجود چاله مشکلاتی را برای وسایل نقلیه ایجاد کرده است.

 

حبیبی فر افزود: در سال‌های گذشته ۴ کیلومتر جاده از دیشموک به سمت روستای کلات بنه راه و ۵ کیلومتر از شهر قلعه رئیسی تا پل دره سوره روکش آسفالت شد.

 

وی تصریح کرد: با همکاری بنیاد علوی ۴ کیلومتر دیگر این جاده تامین اعتبار و پیمانکار آن مشخص شده، ولی متاسفانه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلویه و استان در این زمینه پاسخگو نیستند.

 

حبیبی فر با اشاره به تکمیل ۵ دهنه پل راه روستای چندار به مرکز شهر دیشموک ادامه داد: این طرح نیمه کاره رها شده که راه‌های مله خرسک به مورخانی، جاده دلی به دم رود ایُک نیمه کاره رها شده اند که نیازمند فعال شدن مجدد هستند.

 

رئیس اداره راهداری  و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه در این خصوص نیز  با اشاره به اینکه جاده دیشموک به چندار  پیمانکار آن مشخص بوده و مشکلی در این خصوص ندارد گفت: مقداری از پل ها را کار ان انجام شده  و تا زیر دال رفته است و به دلیل بارش ها کار متوقف و از امسال از سر گرفته خواهد شد.

 

دیانتی افزود: سه کیلومتر از این جاده باید اسفالت شود و چون اسفالت از نوع سرد بوده  امکان انکه در فصل سرد و بارنگی  امکان کار  نبوده  از اردیبهشت ماه یا خردادماه  اسفالت ان نیز انجام خواهد شد.

---

همکاری نیک میدانیم عمق محرومت در استان کهگیلویه و بویراحمد زیاد بوده و تاکنون هر خدمتی که صورت گرفته از برکت نظام مقدس انقلاب اسلامی بوده اما با این وجود دولت مردان باید کفش همت بالا کشیده و برای عمران و آبادانی روستاها و شهرستان های  استان از تمام ظرفیت ها استفاده کرده تا شاهد رشد بیش از بیش کهگیلویه وبویراحمد باشیم.

 

برچسب ها: تحقق وعده ، دیشموک
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.