تاریخ انتشار:۰۷:۵۱ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: یکی از حواشی نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، خودداری استاندار از اهدای لوح تقدیر به شهردار یاسوج بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته برگزار شد که البته حاوی یه حاشیه جالب نیز بود که مربوط به استاندار کهگیلویه و بویراحمد و شهردار یاسوج بود.

بر اساس این گزارش مسئولان آموزش و پرورش قصد داشتند در این نشست از شهردار یاسوج تجلیل کنند و لوح تقدیری را به وی اهدا کنند و از استاندار خواستند این کار را انجام دهد که گویا احمدزاده این درخواست را قبول نکرده و این کار را انجام نداده است.

گفته می شود این اقدام استاندار به دلیل نارضایتی وی از عملکرد شهرداری یاسوج بوده است؛ حتی شنیده شده است احمدزاده در یکی از جلسات از گفته است شهرداری یاسوج با 70 میلیارد اعتباری که دریافت کرده چه کاری انجام داده است.

شهردار یاسوج نیز در نشست روز چهارشنبه دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج نیز به ماجرای 70 میلیارد تومان واکنش نشان داد و گفت: ابلاغ اعتبار از سوی استاندار صحت ندارد و احتمالا اشتباه به سمع و نظر مسئولان رسانده اند، در مجموع ۱۳ میلیارد تومان برای شهرداری در نظرگرفته شده که بخشی از آن قرض و بخشی دیگر اوراق بهادار است.نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته برگزار شد که البته حاوی یه حاشیه جالب نیز بود که مربوط به استاندار کهگیلویه و بویراحمد و شهردار یاسوج بود.


بر اساس این گزارش مسئولان آموزش و پرورش قصد داشتند در این نشست از شهردار یاسوج تجلیل کنند و لوح تقدیری را به وی اهدا کنند و از استاندار خواستند این کار را انجام دهد که گویا احمدزاده این درخواست را قبول نکرده و این کار را انجام نداده است.

گفته می‌شود این اقدام استاندار به دلیل نارضایتی وی از عملکرد شهرداری یاسوج بوده است؛ حتی شنیده شده است احمدزاده در یکی از جلسات از گفته است شهرداری یاسوج با ۷۰ میلیارد اعتباری که دریافت کرده چه کاری انجام داده است.

شهردار یاسوج نیز در نشست روز چهارشنبه دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج نیز به ماجرای ۷۰ میلیارد تومان واکنش نشان داد و گفت: ابلاغ اعتبار از سوی استاندار صحت ندارد و احتمالا اشتباه به سمع و نظر مسئولان رسانده اند، در مجموع ۱۳ میلیارد تومان برای شهرداری در نظرگرفته شده که بخشی از آن قرض و بخشی دیگر اوراق بهادار است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار