تاریخ انتشار:۲۲:۰۴ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: رئیس حوزه علمیه کهگیلویه وبویراحمد گفت: عملیات اجرایی ساختمان مدیریت حوزه علمیه استان آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت الاسلام پناهی گفت: ساختمان مدیریت حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع و با زیر بنای هزار ۶۲۸ متر مربع ساخته می‌شود.

او اعتبار اولیه مرحله اول این ساختمان را ۶۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و می گوید: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است این ساختمان در دو مرحله ساخته شود.

پناهی مرحله نخست این بنا را ساخت اسکیلت عنوان کرد و گفت: برای تکمیل مرحله اول این ساختمان به ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیاز است.

به گفته رئیس حوزه علمیه استان، بر اساس برنامه ریزی‌های پیش بینی شده قرار است این ساختمان تا شهریور ماه سال ۱۴۰۲ تکمیل و به بهره برداری برسد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی مهمترین مشکل در حوزه فرهنگی را ضعف زیرساخت‌ها در این حوزه دانست و گفت: در مجلس شورای اسلامی بیش از ۱۳ میلیارد تومان برای فعالیت‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه‌های علمیه مصوب شده است.

روشنفکر با بیان اینکه توسعه فرهنگی زمینه ساز تحقق سایر مولفه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است، می گوید: فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی کارایی و اثر بخشی بیشتری در جامعه دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.