تاریخ انتشار:۱۱:۳۴ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل صدا و سیمای فارس با اشاره به قدرت نظامی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ارتش همواره از این قدرت در جهت خدمت‌رسانی به مردم در جنگ و صلح استفاده کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سیدتقی سهرابی، مدیرکل صدا و سیمای فارس عصر پنج‎‌شنبه، ۲۵ فروردین در دیدار با فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد که به مناسبت هفته ارتش برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ارتش، گفت: جای بسی افتخار است که در خطه‌ای مشغول خدمت هستیم که شهدای بزرگی همچون امیر سرلشکر خلبان شهید عباس دوران را تقدیم انقلاب کرده است.

وی افزود: ارتش سازمانی است که قدرت و نیروی نظامی در اختیار دارد و همواره از این قدرت در جهت خدمت‌رسانی به مردم در جنگ و صلح استفاده کرده است و ما نیز در رسانه ملی بر خود واجب می‌دانیم که این خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی را منعکس کنیم و جامعه را از کارهای بزرگ صورت گرفته توسط ارتش آگاه کنیم.

سهرابی اضافه کرد: رویکرد و نگاه فرهنگی فرماندهان و مسئولان ارتش این اشتیاق را در ما به وجود می‌آورد که در تعامل با ارتش برنامه‌های فرهنگی خود را غنی‌تر کرده و در تولیدات خود به این سازمان ادای دین کنیم.

در ادامه این دیدار مدیران صدا و سیمای مرکز فارس به ارائه گزارشاتی پیرامون برنامه‌های تولید شده و در دست ساخت مرتبط با ارتش پرداخته و در پایان با همراهی امیر سرتیپ دوم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس از اماکن تاریخی مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه شیراز بازدید کردند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.