تاریخ انتشار:۲۳:۴۳ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: رئیس هیات بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد از دعوت ۵ بازیکن بسکتبال این استان به اردوی تیم ملی استعداد یابی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
رئیس هیات بسکتبال این استان گفت: فدراسیون بسکتبال کشور ۵ بازیکن بسکتبال کهگیلویه و بویراحمدی را برای شرکت در اردوی استعداد یابی تیم ملی با هدف شرکت در رقابت‌های ۲۰۲۲ جوانان دعوت کرد.
حشمت الله اقبال پناه از دعوت، ابوالفضل عبدی پور، علیرضا حسینی، محمد حسین شجاعی، یاشار خلفی و ایلیا پیشه گر به این اردو خبر داد و افزود: این اردو در نیمه دوم اردیبهشت به میزبانی فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی برای شرکت تیم ملی بسکتبال جوانان در رقابت‌های آسیایی ۲۰۲۲ برگزار می‌شود.

رئیس هیات بسکتبال کهگیلویه وبویراحمد از شکست تیم‌های خانه بسکتبال بویراحمد در پلی اف لیگ دسته یکم و نفت و گاز گچساران در دور برگشت مرحله اول گروه جنوب دسته دوم باشگاه‌های کشور خبر داد و اضافه کرد: تیم خانه بسکتبال بویراحمد در بازی رفت پلی اف لیگ دسته یکم کشور در اصفهان مقابل تیم خانه بسکتبال لئونارد شاهین شهر با نتیجه ۷۵ به ۶۲ شکست خورد و در دیدار برگشت مجدد به مصاف این تیم می‌رود و در صورت پیروزی جواز حضور در مرحله بعدی را کسب می‌کند.

اقبال پناه با اشاره به شکست تیم نفت و گاز گچساران در دور برگشت لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور، ادامه داد: دور برگشت رقابت‌های بسکتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور با حضور تیم‌های نفت و گاز گچساران، خانه بسکتبال نی ریز و گلنور اصفهان در حال برگزاری است و تیم نفت و گاز گچساران در اولین بازی خود مقابل تیم خانه بسکتبال نی ریز با نتیجه ۵۹ به ۷۷ مغلوب شد و امروز پنج شنبه در دیداری حساس برای کسب جواز حضور در مرحله بعدی این مسابقات به مصاف تیم گلنور اصفهان می‌رود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.