تاریخ انتشار:۲۳:۲۰ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد: به لحاظ فضا‌های آموزشی شرایط برخی مناطق استان سخت و حتی در برخی از مناطق بحرانی است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
استاندار این استان در نشست شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه به لحاظ فضا‌های آموزشی شرایط برخی مناطق استان سخت و حتی در برخی از مناطق بحرانی است، گفت: مسئولین آموزش و پرورش استان با جدیت پیگیر باشند و برای کاهش مشکلات، اعتبارات متمرکز در وزارت آموزش و پرورش جذب شود.
علی احمد زاده افزود: در حالی که در برخی از فضا‌های آموزشی و کلاس‌های درس شرایط سختی وجود دارد، اما ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار در حساب نوسازی مدارس استان جذب نشده باقی مانده است.

احمدزاده با بیان اینکه تا پایان سال مالی سه ماه دیگر باقی است، تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی باید همه تلاش خود را به کار گیرند تا ریالی از اعتبارات به مرکز برگشت نخورد و هیچ کم کاری در این مورد قابل توجیه نیست.
وی با بیان اینکه در متمم اعتبار سفر ریاست جمهوری ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای استان جذب شد، گفت: ۵۰ میلیارد تومان از این مبلغ به آموزش و پرورش استان اختصاص داده شد و پیشنهاد یک هزار میلیارد تومان دیگر نیز داده ایم و پیگیر آن هستیم.

استاندار با تاکید بر اینکه در پی جذب کمک‌های بیشتری از بنیاد علوی، بنیاد مستضعفان و خیرین مدرسه ساز هستیم، ادامه داد: باید تلاش کنیم از اعتبارات ملی برای فضا‌های آموزش استان کمک بیشتری بگیریم و در کنار اعتبارات استانی به فضا‌های آموزشی استان تحرک دهیم.

احمدزاده، جایگاه آموزش و پرورش و معلم را بزرگ و رفیع دانست و گفت: گرامی داشت جایگاه و مقام معلم حق معلمین و اساتید است و هفته معلم باید به خوبی مورد توجه قرار گیرد و به نحو شایسته‌ای پاس داشته شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین