تاریخ انتشار:۱۰:۵۱ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: فرماندار بویراحمد با انتقاد از عملکرد برخی بانک‌ها در ارائه تسهیلات، از بانک‌ها خواست برای ارائه تسهیلات به مردم سخت نگیرند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
مهدوی مطلق با اشاره به اینکه امسال ۲۲۵ میلیارد ریال اعتبار تسهیلات اشتغالزایی به بانک‌ها تخصیص یافته، گفت: ۶۵ درصد آن به متقاضیان پرداخت شده است.

او با بیان اینکه باید سهم اعتبار اشتغال شهرستان باید از استان مجزا باشد می گوید: متولیان باید افراد کم بضاعت و بدون شغل را شناسایی و به آنان تسهیلات اشتغال ارائه دهند.
 
به گفته فرماندار بویراحمد، برخی روستا‌های شهرستان بویراحمد دارای ظرفیت اجرای طرح‌های اشتغال است، ولی با انبوه جمعیت بیکار مواجه است.

او نبود شفافیت، توزیع نشدن عادلانه تسهیلات، نبود هماهنگی بین دستگاه‌های متولی و نداشتن اطلاعات دقیق از افرادی که تسهیلات دریافت کرده اند را از مهمترین عوامل ضعف تسهیلات اشتغالزا در این شهرستان عنوان کرد و گفت: تسهیل در صدور مجوز الکترونیکی از جمله راهکار‌های رفع این مشکلات است که باید به جد پیگیری و روند آن اصلاح شود.

مهدوی مطلق با تاکید بر هماهنگی بین دستگاه‌های عضو کارگروه اشتغال از مسئولان این حوزه خواست، جلسات این شورا را در اولویت قرا دهند و سهم تسهیلات شهرستان از استان مجزا شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.