تاریخ انتشار:۰۱:۲۱ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: کسانی که در مسئولیت های عمرانی قرار دارند باید نگاهی به دور از تبعیض و تلاش برای خدمت را سر لوحه کار خود قرار دهند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

کیامرث حاجی زاده در معارفه شهردار دوگنبدان اظهار کرد: به کسانی که فرمایشات مقام معظم رهبری مسئولیت را یک خدمت می دانند خدا قوت می گوییم.

وی بیان کرد: ملتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی شهید های بسیاری را تقدیم کرد و باید مسئولان خدمت بی منت را سر لوحه کار خود قرار دهند. باید کاری ماندگار انجام داد.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه باید تلاش کرد تا زمانی که از مسئولیت کنار می رویم کاری نیمه تمام به جا نمانده باشد، تصریح کرد: کسانی که در مسئولیت های عمرانی قرار می گیرند باید نگاهی بدور از تبعیض داشته و فقط به فکر خدمت باشند.

حاجی زاده عنوان کرد: با مدیریت خوب و تلاش استاندار شایسته سالاری را در کارها نشان داده  و خدمت بی منت را سر لوحه کارهای خود قرار داده ایم، اگر انتصابی زمان می برد در عوض یک فرد شایسته انتخاب خواهد شد تا بتواند کارهای تاثیرگذاری را انجام دهد.

وی گفت: برای هر منصبی ساختار چارت سازمانی، شرایطی وجود دارد و باید این مراحل طی شود، مابه رای مردم احترام گداشته زیرا اعتقاد داریم جمهوری اسلامی نظام مردم سالاری است ولی باید چهارچوب کار را در راستای قانونمندی انجام شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: جا دارد از نفت و گاز گچساران تقدیر و تشکر کرد که در منطقه محروم طریق الطیب در حال اقدامی ماندگار هستند.

حاجی زاده بیان کرد:شهرداری یک نهاد دولتی است و باید بودجه خودگردان داشته باشد، ما به شدت به دنبال چانه زنی برای اعتبارات بیشتر از وزارت نفت برای گچساران هستیم و روزانه این‌موضوع را پیگیری می کنیم.

وی افزود: پارک ۵ هکتاری در گچساران یکی از پروژه هایی است که در این شهرستان کلنگ زنی شده که بر اساس نیاز به فضای سبز این کار انجام می شود و در این کار یک تفاهم نامه سه جانبه بین شهرداری، بازآفرینی شهری و نفت گچساران منعقد شده است.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه انتظار می رود که شهرداری عملیات اجرایی مجموعه پارک ۵ هکتاری را آغاز کند، ادامه داد: سد چم شیر امسال آبگیری خواهد شد که این پروژه عظیم تحول بسیار چشمگیری را در منطقه ایجاد خواهد کرد.

وی اظهار کرد: آن چیزی که گچساران را بن بست فعلی خارج می کنند جاده های گچساران به گناوه و بنادر جنوبی است.

حاجی زاده ادامه داد: ما در مسوولیت های اجتماعی نگاهی به قوم ، قبیله و طوایف نمی کنیم، از شهردار سابق بخاطر خدمات خوب در گچساران تقدیر و تشکر می کنیم.

وی گفت: ما باید زحمات را قدر بدانیم و نقاط ضعف را در یابیم، امروز این جمعیت آمدند که بگویند علی رغم کمبود ها ما همچنان پای نظام جمهوری اسلامی هستیم، برای ما نژاد، قوم، رنگ ملاک نیست وظیفه ما خدمت رسانی است.

حاجی زاده بیان کرد: ما باید به دنبال آن باشیم که گچساران به قطب انرژی و منطقه آزادی تجاری تبدیل شود.

منبع: فارس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین