تاریخ انتشار:۱۴:۵۵ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزار میلیارد ریال برای توسعه اینترنت پرسرعت در ۱۰۰ روستای این استان اختصاص داده شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید محمود رادمنش روز چهارشنبه اظهار داشت: این طرح برای رفع مسائل و مشکلات اینترنت مناطق محروم در ۹ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌ شود. 

وی افزود: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه نیز به منظور توسعه هر چه بیشتر کسب و کارهای اینترنتی در کهگیلویه و بویراحمد و برای حمایت لازم از شرکت ‌های دانش بنیان این استان به پارک‌ های علم و فناوری استان اختصاص یافت. 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رفع مسائل و مشکلات اینترنتی شهرها و روستاهای این استان با جدیت در حال پیگیری است. 

رادمنش عنوان کرد: اقدام های لازم برای بهسازی سایت‌ های اینترنتی و مخابراتی کهگیلویه و بویراحمد به منظور برطرف کردن این مسائل و مشکلات انجام خواهد شد. 

وی ابراز داشت: ۱۸ سایت برای رفع مسائل و مشکلات اینترنتی در کهگیلویه و بویراحمد به زودی ایجاد و راه اندازی می شود. 

رادمنش گفت: پیش بینی می‌ شود تا پایان دولت سیزدهم (سال ۱۴۰۴) کهگیلویه و بویراحمد به شبکه اف.تی.تی.اچ (فیبر نوری) متصل شود. 

 

 

منبع: ایرنا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.