تاریخ انتشار:۱۲:۴۳ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای کهگیلویه از آغاز ثبت‌نام حرفه‌های مهارتی رایگان در این مرکز خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید امرالله الهی دوست اظهار کرد: در راستای ترویج و توسعه فرهنگ مهارت آموزی مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران شهرستان برای تربیت نیروی انسانی متخصص، ماهر و کارآمد متناسب با نیاز بازار کار از متقاضیان نامنویسی می‌کند.

رئیس فنی و حرفه‌ای کهگیلویه با اشاره به رایگان بودن آموزش مهارت در این مرکز گفت:کارآموزان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به مرکز مراجعه و یا با تلفن تلفن07432252010 تماس حاصل نمایند.

الهی دوست افزود: کارآموزان فنی و حرفه‌ای در رشته‌های مکانیک خودرو، جوشکاری، لوله کشی آب سرد و گرم، لوله کشی گاز، کارور plc برق درجه ۲، برق ساختمان درجه ۲، برق خودرو درجه۲، نصب و تعمیر کولر پنجره‌ای و اسپیلت، تعمیر یخچال، کارورplc، تعمیر لوازم خانگی، تعمیر جاروبرقی، روش تدریس و برق صنعتی درجه 2 مهارت لازم را کسب می‌کنند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کهگیلویه تصریح کرد: تعداد دوره‌های متنوع دیگر متناسب با نیاز بازار کار نیز وجود دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار