تاریخ انتشار:۱۲:۴۰ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از ساخت ۸۶ آموزشگاه با ۲۷۷ کلاس درس با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام و اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حسنعلی عزت‌خواه در دیدار با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با تقدیر از تلاش‌های این ستاد در محرومیت‌زدایی از نقاط مختلف استان کهگیلویه بویراحمد در عرصه های مختلف گفت:ستاد اجرایی فرمان امام ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در عرصه محرومیت زدایی گره گشایی از مشکلات مردم بوده و فعالیت‌های خوبی در سطح استان داشته که قابل تقدیر است.

 وی با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش در عرصه های فضا و تجهیزات گفت: انتظار می‌رود با توجه به اهمیت آموزش و پرورش، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در بعد ساخت فضاهای آموزشی و کمک تجهیزاتی و بهداشتی به مدارس آموزش و پرورش را یاری کند.

 وی توجه به بیانیه گام دوم انقلاب را یادآور شد و گفت: مدیریت جوان و انقلابی ستاد اجرایی  امام فرمان در استان کهگیلویه و بویراحمد مصداق بارز عمل به بیانیه گام دوم انقلاب است که با تدبیر ودرایت خوب مدیریتی این ستاد شاهد اقدامات خوبی در عرصه محرومیت‌زدایی هستیم.

مدیر اجرایی ستاد فرمان امام (ره)  نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش گفت: آموزش مبنای حکمرانی هر کشوری است و ما بر اساس رسالتی که داریم بخش آموزش و پرورش را ویژه حمایت خواهیم کرد.

شایان نادری از ساخت ۸۶ آموزشگاه با ۲۷۷ کلاس درس با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام و اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان خبر داد و گفت: این پروژ‌ه‌ها برخی از آنها تحویل شده و برخی دیگر بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، حجم سرمایه‌گذاری این پروژه ها بالای ۳۰ میلیارد تومان است.

 مدیر اجرایی ستاد فرمان امام (ره) در ادامه گفت: در سال جدید ۳۶ مدرسه با اعتبار9 میلیارد تومان با مشارکت  سازمان نوسازی توسعه وتجهیز مدارس استان و ستاد اجرایی فرمان امام در راستای برچیده شدن مدارس کانکسی احداث خواهد شد.

نادری از کمک‌های بهداشتی و معیشتی به دانش آموزان بی‌بضاعت خبرداد و گفت: در سال تحصیلی جاری با برگزاری رزمایش مشق احسان به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کیف و لوازم تحریر به دانش‌آموزان مناطق محروم اهدا شد.

وی در پایان با بیان اینکه شهرستان بویراحمد با جمعیت بالای دانش آموزی نیازمند توسعه فضای آموزشی است گفت: در کنار مجموعه آموزش و پرورش برای ارتقاء سرانه آموزشی خواهیم بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین