تاریخ انتشار:۱۸:۵۳ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: مشاهدات بازار یاسوج حاکی از آن است که قیمت گوجه فرنگی در این بازار بطور عجیبی متفاوت است بطوریکه در برخی مغازه‌ها تا ۲۵ هزار تومان می رسد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

از ۱۹ واحد صنفی میوه فروشی در سطح شهر یاسوج به نظر می رسد تب افزایش قیمت گوجه فرنگی کم شده اما همچنان نخوابیده و یک مغازه گوجه فرنگی‌ را با نرخ کیلویی ۱۴ هزارتومان، سه مغازه با نرخ کیلویی ۱۵ هزار تومان، یک مغازه با نرخ کیلویی ۱۶ هزار تومان، چهار مغازه با نرخ کیلویی ۱۷ هزار تومان، سه مغازه با نرخ کیلویی ۱۸ هزارتومان، یک مغازه با نرخ کیلویی ۱۹ هزار تومان، سه مغازه با نرخ کیلویی ۲۰ هزار تومان، یک مغازه با نرخ کیلویی ۲۳ هزار تومان و دو مغازه با نرخ کیلویی ۲۵ هزار تومان به فروش می رسانند.

"جاسم اسفندیاری"، رئیس اتحادیه میوه و تره گفت: قیمت گوجه فرنگی هم اکنون در بازار یاسوج ۱۷ تا ۱۸ هزار تومان و در مواردی ۲۰ هزار تومان است.

وی با بیان اینکه گوجه فرنگی ارزان شده است، افزود: هیچ واحد صنفی میوه فروشی حق ندارد گوجه فرنگی را بالای هر کیلویی۲۰ هزار تومان بفروشد و در صورت تخلف در این خصوص با متخلفان طبق قانون برخورد و جریمه می شوند.

اسفندیاری در رابطه با علت گرانی گوجه فرنگی اظهارکرد: افزایش قیمت گوجه فرنگی به علت صادرات، کاهش عرضه گوجه فرنگی و مشکل اعتصاب کامیون ها و اختلال در حمل و نقل بوده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین