تاریخ انتشار:۱۳:۲۴ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شناسنامه‌دار کردن اراضی در استانی که ۹۰ درصد منابع ملی و طبیعی است کاری پسندیده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):


کیامرث حاجی‌زاده با بیان اینکه در شناسنامه‌دار کردن اراضی کشاورزی شرایط اقتصادی و معیشتی مردم مدنظر باشد، گفت: شناسنامه دار شدن اراضی کشاورزی گام مهمی برای مبارزه با زمین‌خواری است.

او با بیان اینکه مدیران این طرح ملی را جدی بگیرند، گفت: مدیران مربوطه در حوزه جهاد کشاورزی، ثبت اسناد و املاک و مدیرکل حوزه روستایی استانداری از طریق رسانه ملی اهمیت این طرح را به سمع مردم برسانند.

حاجی زاده با تاکید بر استفاده از ظرفیت ائمه جمعه گفت: دستورالعمل شناسنامه‌دار شدن اراضی کشاورزی تهیه و در اختیار فرمانداران و بخشداران و اعضای شورای روستا قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به زمین‌خواری در اراضی ملی به شیوه‌های مختلف می گوید: زمین‌خواران به بهانه ایجاد طرح زمین را می‌گیرند بعد از سال‌ها مشخص می‌شود که طرحی ایجاد نشده است.

او بر تشکیل کمیته مبارزه با زمین‌خواری تاکید کرد و گفت: جلسات مبارزه با زمین‌خواری به صورت مرتبط در استان و شهرستان‌ها برگزار و با زمین‌خواران برخورد جدی و قانونی صورت گیرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.