تاریخ انتشار:۰۹:۱۷ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ه)در کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص ۱۲۵ میلیارد ریال اعتبار برای کمک به تقویت زیرساخت های گردشگری استان در امسال خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

شایان نادری با اشاره به اینکه ۲۵ میلیارد ریال از این اعتبار برای تکمیل طرح های دولتی حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته است  گفت: پروژه های مذکور از سوی میراث فرهنگی استان انتخاب می شود.

او با اشاره به نیاز حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به تقویت زیرساخت ها می گوید: امیدواریم مشارکت ستاد فرمانی حضرت امام (ره) بتواند گامی گره گشا برای رونق بیشتر این صنعت درآمدزا باشد.

به گفته مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ه)در استان، امسال همچنین ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات این ستاد برای تقویت زیرساخت های حوزه سلامت استان اختصاص یافته است.

نادری می گوید: این اعتبار به پیشنهاد علوم پزشکی یاسوج برای طرح های مناطق مختلف استان هزینه می شود.

او گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۶۴۰میلیارد ریال از سال ۱۳۹۷ تاکنون در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته این استان دربخش‌هایی چون مدرسه سازی، راه و آب آشامیدنی سرمایه گذاری کرده است.

به گفته نادری، از سال ۱۳۹۷ تاکنون ستاد فرمانی حضرت امام (ره) برای احداث ۲۷۷ کلاس در قالب ۸۶ مدرسه با نوسازی مدارس استان مشارکت کرده و در این خصوص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه کرده است.

نادری بیان کرد: مشارکت برای اجرای ۴۰ طرح در حوزه آب مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد از دیگر فعالیت های این ستاد در سال ۱۳۹۷ تاکنون بوده که در این زمینه  ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ه)در استان گفت: اجرای پنج طرح بهداشتی از دیگر اقدام های انجام شده این ستاد در حوزه بهداشت و درمان در سال گذشته است.

وی افزود: همچنین این ستاد ۱۵ طرح راهسازی در زمینه ساخت پل و آسفالت بهسازی و حمل و نقل جاده ای در مناطق محروم این استان با ۱۴۰ میلیارد ریال در حال ساخت دارد.

درادامه گفت: همچنین طرح جهش تولید در ۳۰ هزار هکتار از دیم‌زارهای استان در سال زراعی جاری با نظارت این ستاد و همکاری سازمان جهاد کشاورزی اجرا شده است.

 نادری درادامه گفت: این طرح در پنج محصول دیمی شامل گندم و جو، نخود، عدس و دانه ای روغنی و علوفه اجرا می شود.

او گفت: به افراد متقاضی اجرای طرح جهش تولید در دیم زارهای کهگیلویه و بویراحمد در زمینه های تسهیلات بانکی ارزان قیمت،تخفیف هزینه بیمه محصولات، تامین تسهیلات مورد نیاز برای خرید ماشین آلات کاشت و برداشت حمایت می شوند.

به گفته مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ه)در استان، همچنین به افراد مجری طرح  خدمات آموزشی، تامین نهاد های مورد نیاز (کود و بذر) و تسهیلات بانکی به صورت قرض الحسنه تا سقف یک میلیارد ریال ارائه می شود.

نادری اظهارداشت: این تسهیلات با نرخ سود چهار درصد و دوره بازپرداخت پنج ساله از سوی بانک‌ ملی استان پرداخت خواهد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.