تاریخ انتشار:۱۶:۲۹ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر تزریق دُز سوم واکسن، گفت: درشرایطی احتمال تزریق دُز چهارم وجود دارد که در استان کهگیلویه و بویراحمد استقبال چندانی از دُز سوم نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید جواد هاشمی‌مهر در نشست استانی ستاد کرونا اظهار داشت: بیماری کرونا رو به افزایش بوده و روند کنونی بیماری نگران کننده است که تاکید می‌کنیم مردم نسبت به تزریق دُز سوم واکسن اقدام کنند، رسانه‌ها هم در این خصوص اطلاع‌رسانی داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: افزایش شهرهای قرمز استان نگرانی‌ها از وضعیت بیماری کرونا را بیشتر کرد مجدداً تاکید می‌کنیم تزریق دُز سوم در دستور کار باشد.

هاشمی‌مهر بیان کرد: در ستاد ملی کرونا اشاره شد که همه ساله تا زمان نابودی کرونا، واکسن تزریق شود، تزریق دُز چهارم واکسن در حالی در دستور کار است که استقبال مردم از دُز سوم مطلوب نیست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مقدمات برای حضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها به خوبی انجام شد، گفت: آموزش و پرورش برای کلاس‌هایی که تعداد دانش‌آموز بالایی دارد چاره‌اندیشی کند و استفاده از امکانات موجود نسبت به کاهش نگرانی والدین در این زمینه برنامه‌ریزی کند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.