تاریخ انتشار:۱۱:۲۹ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایجاد پنج شهرک صنفی در شهرهای مختلف استان نیازمند ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

امیرتیمور موسویان گفت: ایجاد شهرک های صنفی در شهرستان های گچساران، بویراحمد، کهگیلویه،دنا و بهمئی از محل اعتبارات مناطق محروم به نهاد ریاست جمهوری پیشنهاد شده است.

او می گوید: راه اندازی شهرک صنفی صنوف آلاینده برای حمایت از کسب و کارهای کوچک و رفاه حال مردم شهرستان های مختلف از نیازهای اساسی است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به سیمای نا زیبای شهرهای بزرگ استان به علت فعالیت صنوف آلاینده و همچنین صداهای مزاحم این واحدهای صنفی گفت: با راه اندازی شهرک های صنفی گامی ارزنده به منظور حمایت از آسایش مردم برداشته شود.

به گفته موسویان، نخستین شهرک صنفی گچساران هم اکنون در مراحل پایانی احداث است اما یک شهرک صنفی دیگر باید در این شهرستان احداث شود.

واحدهای بسته بندی و انبار مواد شیمیایی خطرناک و مواد محترقه؛ دامداری اعم از سبک و سنگین؛ مرغداری و پرورش انواع طیور صنعتی؛ تولید مصنوعات سیمانی و موزائیک؛ تولید لوله سیمانی و پله؛ تولیدکاشی و سرامیک؛ آجرپزی از جمله تولید آجر فشاری و سفال، تولید آجر قزاقی؛ تولید گچ و آهک، سنگبری و سنگ کوبی به دلیل آلودگی و مزاحمت زیاد از جمله صنوف مزاحم محسوب می شود.

کارگاه‌های تولیدآسفالت؛ تولید شن وماسه؛ چرم سازی؛ دباغی؛ سالامبور سازی؛ روده پاک کنی؛ کشتارگاه دام و طیور؛ پایانه‌های بار و انبار مؤسسات باربری؛ شارژگاز در کپسول؛ آب فلزکاری ها (آب کاری)؛ رنگ کاری پروفیل آلومینیومی (رنگ کوره‌ای) اشاره کرد که از جمله مشاغل و صنوف مزاحم محسوب می شوند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.