تاریخ انتشار:۱۱:۰۴ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه «پلیس من» با هدف ارائه خدمات غیر حضوری پلیس راهور به مردم طراحی شده و خدمات پلیس به صورت آنلاین انجام می‌گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سرهنگ جابر پیوست گفت: در راستای هوشمند سازی پلیس به موازات رشد تکنولوژی و ابزارهای ارتباطی و خدماتی برنامه "پلیس من" با هدف ارائه خدمات غیر حضوری پلیس راهور به مردم طراحی شده است.

او می گوید: مهمترین هدف آن در پلیس راهور حذف مراجعات حضوری، حفظ حقوق شهروندی و تسهیل و تسریع در ارائه فرآیند ترخیص وسایل نقلیه توقیفی بدون نیاز به مراجعه حضوری و جلوگیری از هدر رفتن وقت و انرژی مردم و مراجعان است.

به گفته رئیس پلیس راهور استان، شهروندان با نصب و عضویت در این برنامه به راحتی می توانند برخی امور پرکاربرد همچون استعلام و پرداخت خلافی اتومبیل یا موتورسیکلت، ترخیص خودرو، نوبت دهی، استعلام گواهینامه و نمره منفی و غیره را بدون نیاز به مراجعه حضوری و به صورت آنلاین انجام دهند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.