تاریخ انتشار:۰۱:۵۶ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: طی حکمی استاد جاسم پورسلیمانی از قهرمانان کاراته کشور ، مربی رسمی فدراسیون کاراته کشور ، کارشناس تربیت بدنی و علوم ورزشی بعنوان رییس هیات کاراته شهرستان دنا معرفی گردید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

طی حکمی از سوی مهندس رحیم محمود زاده ریاست محترم هیات کاراته استان کهگیلویه و بویراحمد استاد جاسم پورسلیمانی از قهرمانان کاراته کشور ، مربی رسمی فدراسیون کاراته کشور ، کارشناس تربیت بدنی و علوم ورزشی بعنوان رییس هیات کاراته شهرستان دنا معرفی گردید.

در متن پیام آمده است:
بسمه تعالی

جناب آقای جاسم پورسلیمانی

با سلام؛

نظر به تعهد، تجارب و عملکرد مثبت شما، بدینوسیله از تاریخ این حکم، جنابعالی بعنوان ریاست هیئت کاراته شهرستان دنا منصوب میگردید .

امید است با اتکا به عنایات خداوند متعال همه تلاش ها و کوشش های خود را در جهت تحقق هرچه بیشتر و برجسته ­تر اهداف و آرمان های والای ورزش پر افتخار کاراته بکار ببندید.

ضروری است با سرلوحه قراردادن راهبرد تفکر، توکل و تلاش در انجام امور و بکارگیری نیروهای کاردان، متعهد و کارآمد و با سازماندهی متفکرانه و هوشمندانه ­ی تمام امکانات و منابع در اختیار خود به همراه برنامه­ ریزی اصولی و هدفمند نسبت به انجام وظایفی که به عهده گرفته­ اید مجدانه کوشش نمایید.

 

رحیم محمود زاده

ریاست هیئت کاراته استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.