تاریخ انتشار:۲۳:۲۹ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: واحد متخلفی در یاسوج به علت عرضه مواد خام دامی غیر بهداشتی تعطیل شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رئیس اداره دامپزشکی بویراحمد گفت: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی در ماه مبارک رمضان، گشت مشترک با تعزیرات، مرکز بهداشت و بسیج اصناف در شهر یاسوج در حال برگزاری است.
علی روئین افزود: یکی از واحد‌های عرضه مواد خام دامی با وجود تذکرات قبلی، به علت تکرار تخلفات بهداشتی به دستور مقام قضایی پلمپ و از فعالیت آن جلوگیری شد.
وی ادامه داد: ۸۳ کیلوگرم مرغ تاریخ منقضی و یک لاشه گوسفندی به دلیل کشتار غیرمجاز کشف و معدوم سازی شد.
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد با اشاره به فرهنگ سازی و آموزش همگانی توسط کارشناسان گفت: حفظ سلامت مواد خام دامی مورد عرضه در شهرستان خط قرمز بازرسان بوده و برخورد با عاملان عرضه غیربهداشتی مواد خام دامی به طور مستمر ادامه دارد.
روئین تن از شهروندان خواست فرآورده‌های خام دامی از جمله گوشت قرمز و سفید مورد نیاز خود را از مراکز دارای پروانه بهداشتی و تحت نظارت دامپزشکی خریداری کنند و هرگونه مورد غیر بهداشتی را در اسرع وقت به اداره دامپزشکی شهرستان و یا سامانه ۱۵۱۲ اطلاع دهند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.