تاریخ انتشار:۱۶:۰۱ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: در طرح گشت نوروزی از ابتدای سال تا نیمه اول فروردین ۴۸ واحد صنفی متخلف شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

منصور تقوی در جمع خبرنگاران گفت: در طرح گشت نوروزی و بازرسی از صنوف تهیه و توزیع مراکز غذایی 48 صنف متخلف شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه افزود:: در طرح سلامت نوروزی امسال در بازید از مراکز عرضه مواد غذا بیش از ۲ تن مواد غذایی و آشامیدنی فاسد و تاریخ مصرف گذشته جمع‌آوری و معدوم شد.

 منصور تقوی بیان کرد: در قالب برنامه گشت سلامت نوروزی از ابتدای فروردین بیش از یک هزار بازدید از سطح مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی کهگیلویه انجام گرفت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: از این تعداد یکهزار و ۱۲ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، ۱۶۲ مورد بازدید از اماکن عمومی و بیش از ۵۰ مورد بازدید مشترک با سایر ادارات از صنوف مختلف بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.