تاریخ انتشار:۱۵:۵۵ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: ۲۴ داستان کوتاه از کهگیلویه و بویراحمد به یازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف ارسال شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های مقدس این استان گفت: ۲۴ داستان کوتاه در دبیرخانه استانی یازدهمین جایزه ادبی یوسف دریافت شد که این آثار پس از گردآوری و ثبت، به دبیرخانه کشوری ارسال شدند.
سرهنگ امیرعباس آسمند افزود: یازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف ویژه «مقاومت و پایداری در خرمشهر» است که به مناسبت چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شده و اختتامیه آن خرداد خواهد بود.
وی اضافه کرد: جایزه نفر اول این جشنواره صد میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار و تندیس جشنواره، جایزه نفر دوم ۷۰ میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار و تندیس جشنواره، جایزه نفر سوم ۵۰ میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و جایزه نفر چهارم تا دهم ۱۰ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر خواهد بود.
وی ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد در دوره نهم جایزه ادبی یوسف دو مقام شایسته تقدیر کسب کرد و در دوره دهم این جشنواره، موفق به کسب مقام دوم شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.