تاریخ انتشار:۱۹:۱۹ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: قیمت جدید انواع شن و ماسه در استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از ۱۵ روز پر سر و صدا کارخانه داران، تعیین شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ابتدای امسال کارخانه داران شن و ماسه کهگیلویه و بویراحمد بدون هماهنگی با مسئولان و متولیان امر از جمله سازمان صنعت، معدن و‌ تجارت در اقدامی خودسرانه قیمت ماسه شسته را 65 هزار تومان، ماسه شکسته 63 هزار تومان، شن نخودی و بادامی 55 هزار تومان و ماسه بادی را 38 هزار تومان را تعیین کردند که نسبت به قیمت سال گذشته افزایش 100 درصدی را نشان می‌داد.

افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه با واکنش شدید مردم روبه‌رو شد و خبرگزاری تسنیم نیز در جایگاه «صدای مردم» به عنوان اولین رسانه به این موضوع ورود کرد و مستمر به پیگیری‌ها ادامه می‌داد.

کارگروه تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد در اولین نشست خود در سال جدید اقدام به تعیین و ابلاغ قیمت شن و ماسه کرده‌اند تا بعد از 15 روز پر سر و صدای کارخانه داران شن و ماسه، به نگرانی مردم پایان دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره اولین نشست کارگروه تنظیم بازار در سال 1401 گفت: در این جلسه قیمت انواع شن و ماسه استاندارد در محل واحدهای تولیدی با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، حق باسکول و حق بارگیری تعیین شده است.

سالار حسین‌پور افزود: قیمت ماسه شسته هر تن 48 هزار تومان، ماسه شکسته 44 هزار تومان، شن نخودی و بادامی 31 هزار تومان و ماسه بادی 24 هزار تومان برای سال جدید تعیین شده است.

 

وی تاکید کرد: تمامی واحدهای تولیدی موظف به ارائه فاکتور رسمی همراه با مهر کارخانه، تاریخ بارگیری و آدرس مقصد هستند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.