تاریخ انتشار:۱۲:۴۴ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: نبود آنتن دهی تلفن همراه در جاده سرفاریاب به سادات و یاسوج مشکلاتی را برای مسافران و مردم این منطقه به وجود آورده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مسیر سرفاریاب به سادات و یاسوج از حدود ده سال پیش تاکنون به دلیل کوتاهی مسیر و طبیعت زیبا به عنوان اصلی‌ترین مسیر تردد مردم کهگیلویه و حتی استان‌های جنوبی به مرکز استان و حتی پایتخت کشور است.
این مسیر از دیرباز تاکنون نیز به سبب وجود زیارتگاه و بقعه متبرکه امامزاده علی (ع) و اینکه گذرگاه دائمی ییلاق و قشلاق عشایر منطقه جنوب بوده، در طول شبانه روز دارای رهگذران، مسافران و گردشگران زیادی است.
اما آنتن دهی و برقراری تماس از طریق تلفن همراه در قسمتی از این مسیر و از محدوده امامزاده حمزه تا روستای ییلاقی وهری، حدود ۱۵کیلومتر، بسیار ضعیف و در اغلب مواقع قطع و ناممکن است.
این قسمت از مسیر که روزانه وسایل نقلیه بسیاری از آن تردد می‌کنند و چندین روستا ازجمله امامزاده حمزه، شراب گروه، تلخاب و پای بست و همچنین پایگاه اورژانس جاده‌ای ۱۱۵، ایستگاه راهداری، هلال احمر و چندین روستای ییلاقی از جمله جوخانه، پهناللی، وهری، اکبرآباد، میرعبدالی، بره روز، پامله، ولی خانی و میرزا زینلی نیز در آن واقع شده، پوشش آنتن دهی مناسب تلفن همراه و اینترنت محروم است و گلایه مردم را در پی داشته است.
با توجه به وقایع و مشکلات متعددی که برای مردم و مسافرین در این قسمت ایجاد شده از جمله: تصادف‌های جاده‌ای که به سبب عدم امکان تماس با پایگاه‌های امداد رسانی موجب مرگ برخی افراد شده و همچنین احتمال بروز نقص فنی و توقف خودرو در این محدوده و ترس و اضطراب سرنشینان خودرو‌ها در زمان خرابی وسیله نقلیه که بار‌ها اتفاق افتاده، ضروری است مسئولان در خصوص رفع این مشکل چاره اندیشی کنند.
لازم به ذکر است که منطقه آب حیات و جوخانه که از مهمترین تفرجگاه‌ها بوده و در طول سال پذیرای خیل عظیمی از گردشگران و مسافران از استان‌ها و شهرستان‌های مختلف است.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.