تاریخ انتشار:۱۲:۴۲ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: ساعت کار بانک های استان کهگیلویه و بویراحمد در ماه مبارک رمضان یک ساعت کاهش یافت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

دبیر شورای هماهنگی بانک های این استان گفت: کاهش یک ساعتی کار مطابق مصوبه هیأت دولت و تصمیم شورای هماهنگی بانک ها به بانک های استان ابلاغ شد.

منصور دانش آموز افزود: ساعت کار جدید بانک های کهگیلویه و بویراحمد تا پایان ماه رمضان در روزهای شنبه تا چهارشنبه برای کارکنان از ساعت ۷:۱۵ تا ۱۳:۳۰  و برای مشتریان از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ است.

وی ادامه داد: ساعت کاری بانکهای استان در روزهای پنج شنبه برای کارکنان از ساعت ۷:۱۵ تا ۱۲:۳۰ و برای مشتریان از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲ است.

هم زمان با آغاز ماه مبارک رمضان، هیأت دولت در مصوبه ای، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی را یک ساعت کاهش داد تا زمینه استفاده بهتر کارکنان از فرصت عبادت در این ماه به وجود آید.

برچسب ها: ساعت کار
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.