تاریخ انتشار:۱۲:۰۵ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: جمعی از پرستاران و کادر درمان اخراج شده از مسئولان درخواست کردند مشکلاتشان بررسی شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

جمعی از کارکنان و پرستاران کهگیلویه و بویراحمد که از بیمارستان‌های استان اخراج شده بودند از مسئولان درخواست کردند برای رفع مشکل آنان چاره اندیشی کنند.

یکی از پرستاران گفت: در زمان اوج همه گیری کرونا ما پرستاران و کادر درمان به صورت جهادی به بیماران رسیدگی کردیم و هم اکنون که تعداد مبتلایان کاهش یافته می‌گویند به شما نیازی نیست.

یکی دیگر از کارکنان علوم پزشکی که از سوی رئیس بیمارستان به او گفته شده بود به خدمات شما نیازی نیست هم می‌گوید: در اتاق‌های آی سی یو که شاید برخی پرستاران شهامت ورود را هم نداشتند ما با جرات به درمان بیماران کرونایی مشغول بودیم.

او گفت: قرار دادی که با ما بسته شده بود کمتر از ۳ ماه بود و این قرارداد را پیش از موعد تمدید می‌کردند و به ما این امیدواری را می‌دادند که شاید استخدام شویم.

یکی دیگر از کادر درمان بیمارستان شهید جلیل یاسوج گفت: من همزمان با اوج همه گیری کرونا داوطلبانه به این بیمارستان آمدم و مادرم را به این بیماری مبتلا کردم و شرایط سختی را گذرندام ولی بازهم با علاقه خدمت رسانی کردم.

او می گفت: ما از مسئولان درخواست داریم به ما اعتماد کنند و بدانند که ما در همه شرایط با عشق به خدمت به هم نوعان کارمی کنیم.

یکی از کارکنان یکی از بیمارستان های کهگیلویه هم گفت: مسئولان شرایطی ایجاد کنند که ما نیز استخدام شویم و در صورت نیاز آماده آزمون نیز هستیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار