تاریخ انتشار:۱۴:۲۱ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خبر داد
عصر دنا: سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران از کشف و برگرداندن کیف حاوی بیش از ۴۰۲ میلیون تومان پول و طلا به صاحبش توسط کارکنان انتظامی این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 

سرهنگ "ارسلان خادمیان" در بیان جزئیات این خبر گفت: دو تن از کارکنان معاونت بازرسی شهرستان گچساران، ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ در حین گشت زنی و سرکشی از یگانهای انتظامی در یکی از پارک‌های شهر که تعداد زیادی از مسافران نوروزی در آن درحال استراحت و تفریح بودند یک عدد کیف که حاوی مقدار زیادی طلاجات، ساعت طلا، چندین کارت بانکی، مدارک هویتی و وجه نقد بود را پیدا کرده و به یگان انتظامی دلالت دادند.

وی افزود: مأموران با پیگیری از طریق مدارک هویتی موفق به شناسایی مالک کیف و صاحب اموال شدند و پس از اطمینان، کیف و اموال کشف شده را بصورت صحیح وکامل به صاحب آن تحویل دادند.

به نقل از پایگاه خبری پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران با بیان اینکه ارزش اموال پیداشده بالغ بر چهار میلیارد ریال طلاجات و ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال وجه نقد بوده است، بیان کرد: نیروی انتظامی امین مردم است و ضمن تشکر از مأموران کاشف و درستکار از مردم خواست؛ در حفاظت از اموال خود مراقبت بیشتری نمایند و از حمل مقدار زیاد وجه نقد و اشیا قیمتی اجتناب ورزند

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.