تاریخ انتشار:۱۸:۰۶ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد جزئیات قتل زن جوان یاسوجی را تشریح کرد و گفت: در این زمینه ۲ عامل درگیری دستگیر شده‌اند ولی مظنون اصلی همچنان فراری است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سرهنگ علیجان وارستگی اظهار داشت: درگیری‌ای مسلحانه در خیابان مجاور بیمارستان شهید جلیل یاسوج رخ داده بود و مقتول این پرونده که خانمی حدوداً 30ساله است در منزل شخصی‌اش بوده و متأسفانه به‌دلیل شلیک گلوله دچار مصدومیت شدید شده و بعد از چند روز در بیمارستان یاسوج فوت کرده است.

وی عنوان کرد: مظنون اصلی پرونده قتل خانم خانه‌داری که به‌دلیل درگیری مسلحانه دومین روز تعطیلات نوروزی امسال در کوی امام رضا علیه السلام و در نزدیکی بیمارستان شهید جلیل یاسوج مجروح شد و بعد از چندین روز مقاومت متأسفانه فوت کرد هنوز دستگیر نشده و اکنون فراری است.

وارستگی ابراز کرد: متأسفانه مظنون اصلی این پرونده دارای شرارت و سابقه زندانی بوده است اما این را که او به‌تازگی از زندان آزاد شده و سپس اقدام به درگیری مسلحانه نموده است اطلاع ندارم.

وی بیان کرد: دو نفر از عاملان این درگیری مسلحانه اکنون در بازداشت پلیس‌اند و دو قبضه اسلحه نیز از آنان کشف و ضبط شده است.

وارستگی درباره دلیل اصلی این نزاع خیابانی خاطرنشان کرد: عامل نزاع مسلحانه هنوز مشخص نیست، اما معمولاً این نزاع‌ها به‌دلیل مسائل جزئی و گاهی اختلافات خانوادگی است.

وی اضافه کرد: پلیس اکنون با جدیت درحال پیگیری این حادثه تا دستگیری مظنون اصلی پرونده است و ـ مردم مطمئن باشند ـ به‌زودی نیز مظنون را دستگیر می‌کند تا با تحویل وی به مراجع قضایی به مجازات عمل خود برسد.

وارستگی گفت: برخورد قاطع قانونی با مُخلان امنیت عمومی صورت می‌گیرد و پلیس برای برخورد قاطع قانونی با مُخلان امنیت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: پرونده درگیری مسلحانه و قتل خانم خانه‌دار یاسوجی هم‌اکنون در اختیار پلیس آگاهی است و پیگیری‌های شبانه‌روزی جهت دستگیری مظنون اصلی این پرونده ادامه دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.