تاریخ انتشار:۱۹:۴۶ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: رئیس اداره روابط عمومی اداره کل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: اسکلت جانوری کشف شده در این استان مربوط به یک جانور (حیوان) عجیب و غریب نیست بلکه از خانواده سگ سانان است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد نسبت به انتشار یک فیلم در شبکه های مجازی در روزهای اخیر در خصوص کشف اسکلت یک حیوان عجیب و غریب توسط کشاورزان در حد فاصل دو روستای دشت رز و بن زرد واکنش نشان داد.

هادی سینایی روز جمعه در این رابطه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اسکلت کشف شده زیاد عجیب و غریب نیست و از خانواده سگ سانان است.

وی ادامه داد: ارتفاع انواع سگ ها از نظر کارشناسان بسته به نژاد آنها بین ۱۵ تا ۷۶ سانتی متر متغیر است.

سینایی افزود : آناتومی استخوان بندی سگ طوری است که استخوان های لگن متصل به ستون فقرات است اما استخوان های دست و بازو بمنظور انعطاف پذیری بیشتر توسط غضروف به ستون فقرات متصل میشود که به راحتی قابل جدا شدن است.

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اسکلت کشف شده مربوط به خانواده سگ سانان است که مدت زیادی از مرگ آن می گذرد و استخوان های دست و بازو از ستون فقرات جدا شده اما استخوان های پا هنوز متصل است و کمی عجیب بنظر می رسد .

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.