تاریخ انتشار:۱۹:۳۳ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: امام جمعه یاسوج گفت: امروز رژیم صهیونیستی درصدد جلب متحدان برای ضربه به ایران است اما از درون مورد ضربه، حمله و شکست می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به شعار سال با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین اظهار داشت: در چند سال گذشته رهبر انقلاب شعار سال را تولید، اقتصاد و اشتغال قرار می‌دهند و مشخص می‌شود این شعارها برای کشور مهم است.

وی عنوان کرد: ظرفیت‌های مهم، خوب و خدادادی، ظرفیت‌های انسانی، آب، خاک، کوه، معادن، نفت و گاز در کشور وجود دارد و علاوه بر شکرگذار بودن برای آنها باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

حسینی با بیان اینکه پیشرفت‌ها و توسعه‌های خوبی به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفته اما تا نقطه مطلوب فاصله وجود دارد، ابراز کرد: نعمت‌ها و ظرفیت‌ها در استان بالا بوده، اما بهره برداری‌ها کافی نیست در گذشته انقلاب مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با مواهب طبیعی زندگی می‌گذراندند و آب و برق و گازی وجود نداشت و مردم خود امور را اداره می کردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بنابراین می‌شود بدون تکیه به دولت‌ها فعال بود و یکی از این اشکالات این بوده که باید به دولت‌ها تکیه داشت اما ظرفیت‌ها محدود است و باید بخش خصوصی و مشاغل آزاد فعال شود و موانع را برای سرمایه گذاران برطرف کند و هفت خوان‌های ایجاد شده را برطرف کنند.

حسینی با بیان اینکه جوانان خوشفکر از طریق حمایت از آنها برای حرکت برای رونق استان با استفاده از آموزش‌ها و ظرفیت‌هایی مانند کشاورزی اشاره کرد و افزود: 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی است انتخابی خردمندانه که توسط مردم غیور ایران رقم خورد و بهترین حاکمیت و مدیریت در جهان از جهت عقل و خرد جمهوری اسلامی است.

وی تاکید کرد: جمهوری یعنی همه مردم در میدان باشند سرنوشت آنها دست خودشان باشد و اراده آنها در تمام سطوح مدیریتی از خرد تا کلان اثر گذار باشد و مردم خواهان تحقق ارزش های دینی و الهی باشند.

حسینی با بیان اینکه در راس انقلاب شخصیتی معنوی، حکیم و وارسته‌ای که طبق هوای نفس عمل نمی‌کند و طبق مکتب عصمت و طهارت عمل کند وجود دارد، گفت: یکی از دلایل قاطع که این نظام مردمی بوده این است که خود مردم در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌ها مقاومت کردند و این مردم در برابر ابرقدرت‌ها، توطئه‌ها، جنگ‌ها و تحریم‌ها مقاومت و ایستادگی کردند و با حضور این مردم این انقلاب در حال تصرف سنگرها و پیشرفت‌های جدید است.

امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در برابر گروهی کوچک در یمن شکست خورده است، ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی درصدد جلب متحدان برای ضربه به ایران است اما از درون مورد ضربه، حمله و شکست می‌شود، امروز که رژیم صهیونیستی به مردم فقیر و پابرهنه یمن حمله می‌کنند اما در جواب وقتی آرامکو مورد اصابت موشک‌های یمنی قرار گرفت عربستان آتش بس اعلام می‌کند بنابراین اگر مردم پشتیبان نظام نبودند پیشرفت‌ها، اقتدار و عزت شکل نمی‌گرفت.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار