تاریخ انتشار:۱۲:۲۲ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: سرهنگ «آسمند» طی پیامی، شهادت سرباز وظیفه «سیدنوید موسوی» را تسلیت گفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در پیامی شهادت سرباز وظیفه «سیدنوید موسوی» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند مردگانند، بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون جانفشانی، ایثار و مجاهدت دلیرمردانی است که در مکتب انسان‌ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند و در راه حفظ نظم، آرامش و امنیت جامعه و صیانت از حریم زندگی مردم، مظلومانه جان خود را تقدیم کرده‌اند.

اینجانب شهادت «سیدنوید موسوی» سرباز مدافع امنیت را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده معظم این شهید والامقام و مردم شهیدپرور و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد به‌ویژه مردم شهیدپرور شهرستان گچساران تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و علو درجات این شهید والامقام را از درگاه الهی مسئلت دارم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.