تاریخ انتشار:۰۱:۴۹ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: رئیس پلیس راهور کهگیلویه گفت: برخورد با تخلفات رانندگی درون‌شهری در ایام نوروز نسبت به سال گذشته در دهدشت مرکز این شهرستان ۱۵ درصد افزایش یافت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سرهنگ دانا معماری اظهار داشت: بیشترین تخلفات حادثه ساز ثبت شده استفاده از تلفن همراه، و عبور ممنوع بوده است.

وی بیان کرد: در ایام نوروز در جاده های درون شهری این شهرستان نیز تصادف های منجر به فوت ۶۷ درصد و تصادف های جرحی نیز ۱۱ درصد کاهش داشته است.

معماری تصریح کرد: اولویت های طرح نوروزی امسال پیگیری حضور مستمر نیروهای راهور در شهر در راستای کاهش تخلفات، اجرای طرح تشدید کنترل و برخورد با خودروهای متخلف، استقرار مشترک پلیس و دیگر نهادهای امداد رسانی در راستای خدمت رسانی بهتر، برخورد بدون اغماض با تخلف های مهم شش گانه، روان سازی ترافیک برای تسهیل در تردد در این ایام ، تلاش برای کاهش حداکثری سوانح و تحویل به موقع کروکی در محل به ویژه برای رانندگان و خودروهای غیربومی است.

شهر دهدشت مرکز شهرستان ۱۳۲ هزار نفری کهگیلویه بیش از ۶۵ هزار نفر جمعیت دارد.

در شهرستان کهگیلویه بیش از ۱۵ هزار دستگاه خودرو وجود دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.