تاریخ انتشار:۲۱:۱۵ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۷۰۰ تن از زندانیان استان به دیدار خانواده هایشان رفتند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

او گفت: با توجه به آثار مثبت و سازنده حضور زندانیان در کنار خانواده و به منظور نیل به اهداف عالی در بازسازی اجتماعی و اخلاقی زندانیان و تحکیم بنیان خانواده‌ها به ۷۰۰ تن از زندانیان محکوم در ایام نوروز با رعایت شرایط خاصی، مرخصی اعطای شد. 

بیژنی با بیان اینکه پیش تر با موافقت شورا‌های طبقه بندی و دستور مراجع قضایی ۷۰۰ زندانی که مراحل تامین وثیقه، کفالت و ضامن آنان انجام شده به مرخصی رفته اند می گوید: بقیه نیز به زودی شرایط وثیقه و ضامن برایشان فراهم و به مرخصی خواهند رفت.

به گفته مدیرکل زندان های استان، افراد دارای سابقه جرایم خشن و پرونده‌های دارای شاکی بدون رضایت مرخصی نوروزی ندارند چرا که جولان و حضور مخلان امنیت جامعه تهدیدی برای مردم است.

او با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های اساسی قوه قضاییه حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری است، می گوید: بر این اساس دادگستری‌های شهرستان‌ها و اداره کل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد اقدامات زیادی برای تحقق این امر انجام داده که می‌توان به استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس اشاره کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.