تاریخ انتشار:۱۱:۴۲ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای حضوری شدن مدارس در ۱۴ فروردین تمهیدات لازم اندیشیده شود تا دانش آموزان با شور و نشاط در مدرسه حضور پیدا کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حسنعلی عزت‌خواه روز چهارشنبه در جلسه روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق در یاسوج افزود: آموزش و پرورش به شکل عملیاتی مسائل مدارس را رصد و برای رفع مشکلات آن از همه ظرفیتها و پتانسیلها بهره می گیرد.

وی بر نظم و انضباط اداری، توجه ویژه به ساماندهی نیروی انسانی و نقل و انتقالات و پاسخگویی منظم به مکاتبات اداری تاکید کرد و گفت: در بحث نقل انتقالات هیچ نیروی تخصصی که مورد نیاز شهرستان و منطقه است انتقال پیدا نکند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست بر توجه به کیفیت آموزشی در مدارس تاکید کرد و گفت: در بسیاری از شاخص‌ها در حوزه آموزش از میانگین کشوری عقب هستیم که نیازمند آسیب شناسی و برنامه‌ریزی در این زمینه هستیم.

محمد جمالی آرند، توجه به خروجی ها در آموزش و پرورش را مهم دانست و گفت: همه تلاشهای دولت ، آموزش و پرورش و ادارات کل و شهرستانها برای تعلیم و تربیت دانش آموزان برای آینده کشور است که باید خروجی آن انسانهای عالم ، متعهد و متخصص و با دانش باشند.

معاون ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه گفت: هدف اصلی آموزش و پرورش تربیت انسانهای خدوم و ارزشمند برای کمک به تعالی و پیشرفت کشور است.

سید جلال رحیمی بیدک بر استفاده بهینه از وسایل کمک آموزشی برای یادگیری دانش آموزان تاکید کرد و گفت: روسای شهرستانها ومناطق به شکل عملیاتی بر مسائل آموزشی مدارس و تجهیزات موجود در مدارس نظارت دقیق داشته باشند.

در ادامه این جلسه مدیرکل توسعه تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد از برنامه ریزی و اولویت بندی جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام در شهرستانها و مناطق خبر داد.

سید رضا حسینی نیک گفت: اعتبارات خوبی برای خرید تجهیزات آموزشی مدارس و هنرستانها اختصاص یافته که در حال انجام فرآیند قانونی جهت خرید است که بزودی در اختیار مدارس قرار خواهند گرفت.

وی از خرید نمایشگر تعاملی برای مدارس سمپاد در استان خبر داد و گفت: برای هر مدرسه سمپاد یک نمایشگر تعاملی خریداری و در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

مدیرکل توسعه تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد از اولویت بندی پروژه ها خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته بخشی از پروژها در اردیبهشت و بخشی تا قبل از مهرماه به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.